Vooral door mijn werk als citymarketeer ben ik de afgelopen tijd regelmatig in het nieuws geweest.
Als woordvoerder van Promotie Veenendaal, Convention Bureau Gelderland, het Gilbertjaar 2019 en nu met name voor Kampen Partners en Parkmanagement Lage Weide heb ik onder meer de onderstaande media regelmatig ‘gehaald’:
- ‘Kampen verleidt personeel’ (De Brug)
- ‘Kampen volgend jaar in het teken van 75 jaar vrijheid’ (De Brug)
- ‘Noodklok over onveilige brug’ (RTV Utrecht)
- ‘Kampen lanceert keurmerk voor hartelijke ondernemers’ (De Brug)
- ‘Een 1 april grap 2.0 in Kampen’ (RTV Oost)
- ‘Koeienparade door de binnenstad’ (De Stentor)
- ‘Gouden Plak Event Academy in Heerenveen’ (Heerenveense Courant’)
- ‘Veenendalers gaan dialoog aan over Gilbert’ (Veenendaalse Krant)
- ‘Gilbertpad opent in Veenendaal’ (RTV Utrecht)
- ‘Paul Tameling zoekt apptivisten’ (WelkominZuidhorn en Het Streeknieuws)
- ‘uw werknemers binden, boeien en bedanken’ (de Brug)
- ‘frisse duik in het Gilbertjaar’ (Midland FM)
- ‘MFE feliciteert Bakker Bart’ (de Brug)
- ‘Academy award voor de Toverfluit-rap’ (Zutphense Koerier)
- ‘Kampen zoekt bedrijfsfilms’ (de Brug)
- ‘marketingbureau start project voor goed doel’ (Veenendaalse Krant)
- ‘nieuwe inwoners op sleeptouw’ (de Brug)
- ‘Kampen moet verbeteren…’ (de Stentor)
- ‘Kampen wil meer profiteren van riviercruises’ (de Stentor)
- ‘16.000 euro voor onderzoek naar de kansen van de Hanzedagen en Sail Kampen’ (De Brug)
- ‘Kampen Marketing zoekt onervaren gidsen’ (De Brug)
- ‘KCA Beroepenmarkt: ook Roeland Tameling doet mee’ (Gewoon in Apeldoorn)
- ‘Roeland Tameling coördinator Gilbertjaar’ (Veenendaalse Krant)
- ‘Kampen is geen allemansvriend’ (de Stentor)
- ‘Kampen Marketing gaat nieuwe bedrijven en inwoners werven‘ (Kampen Online)
- ‘Kampen steekt gedupeerden aangepaste trein dienstregeling hart onder de riem’ (Kampen Online)
- ”Kampen domste stad van Nederland'(De Stentor)
- ‘Kampen wil toeristen trekken met nautisch verleden van de stad’ (De Brug)
- ‘Veel animo voor eerste Kamper Netwerkevent’ (Kampen Online)
- ‘netwerkevent kan uitgroeien tot nationale allure’ (de Brug)
- ‘Hartelijke Hanzestad aan het water’ (blz. 12 e.v. ZON Magazine)
- ‘nieuwe ledenraadsleden Rabobank Amersfoort Eemland’ (Dichtbij)
- ‘ondernemers wegen kansen’ (Veluweland)
- ‘Citymarketingorganisatie van start met bekende bestuurders’ (Apeldoorn Direct)
- ‘Roeland Tameling nieuwe citymarketeer van Kampen’ (De Stentor)
- ‘test Apeldoorn Giftcard’ (De Stentor)
- ‘onzin over slogans’ (VARA – Kanniewaarzijn)