De artikelen als gevolg van mijn PR activiteiten geven een aardige indruk van de zaken waar ik me tot nu toe mee bezig heb gehouden. Daarom een willekeurig overzicht van stukjes uit kranten, vakbladen en andere media.
Na mijn werk voor KNV heb ik bij de Kamer van Koophandel Rotterdam vaker de publiciteit gezocht en journalisten te woord gestaan. Grappig om te merken, dat interviews op lokale TV zenders veel meer respons uit je omgeving opleveren dan publiciteit via ‘high brow’ media, zoals het NRC Handelsblad. Het was bij de KvK in ieder geval reden om meer in te zetten op lokale en regionale media, en met succes.
Ook daarna, bij Leisure Result, City Result, Promotie Veenendaal en met mijn huidige werk hebben we regelmatig de media gehaald.
Hierbij mijn persoonlijke top 10 (en dus volkomen willekeurig!):
- Opa’s en Oma’s leren Veenendaal verkopen (1 Op Straat, Radio 1)
- Interview Humberto Tan: ‘Citymarketing in puberteit’ (BNR)
- Artikel in Marketing Tribune: ‘Geen pot pindakaas
- Veenendaal beloont trouwe inwoners (Telegraaf)
- ‘Apeldoorn moet stedelijk imago versterken’ (Apeldoorns Stadsblad)
- Veenendaal en Groningen winnaars Nationale Citymarketing Trofee (Adformatie)
- De brandende ambitie van Veenendaal (Retailvisie)
- Artikel in De Gelderlander: ‘Geen doel om een icoon te worden‘ en tweede pagina.
- Gemeenten laten toerisme liggen
- Vraagtekens bij keurmerk stille trucks
Ook aardig: de documentaire die is gemaakt naar aanleiding van onze ‘Terug naar Thuis’ actie…