22 april aan de slag met je citymarketing organisatie

City Result, founding partner van het Citymarketing Collectief, heeft in opdracht van Kennisnetwerk Destinatie Nederland onderzoek uitgevoerd onder meer dan 30 CMO’s en DMO’s. Tijdens een online bijeenkomst van het Netwerk Citymarketing op 22 april delen we de resultaten van het onderzoek en gaan we samen op zoek naar het antwoord op de vraag “Hoe houd je jouw CMO/DMO vitaal?”

Een van de handvatten hiervoor is het cyclisch afwegingskader dat we hiervoor hebben ontwikkeld, maar we gebruiken tijdens de interactieve sessie vooral veel praktijkvoorbeelden die met ons zijn gedeeld.

Kijk voor meer info en aanmelden op https://www.netwerkcitymarketing.nl/bijeenkomsten/agenda/hoe-houd-je-jouw-dmo-vitaal

In de media met geluk, deurbellen en neuzen

In mijn vak kom je zelf ook regelmatig in de schijnwerpers. Ik zal niet ontkennen dat het mijn ego soms streelt, maar het is vooral leuk en goed om de verhalen over je stad, over je (vak)gebied en over je interesses breed te kunnen delen. Een beetje mediabereik is dan wel handig.

Dat levert vooral veel nieuws uit Kampen op omdat ik daar vaak als woordvoerder van Kampen Partners spreektijd krijg. Dit overzichtje van recente sterke verhalen die werden gedeeld in de krant, op radio, online en via andere mediakanalen geeft een aardige maar volstrekt willekeurige weergave van mijn activiteiten in de afgelopen maanden:

En in de buitencategorie: onze alsnog zeer geslaagde 1 april stunt in Kampen natuurlijk: